Cita:
Originalmente publicado por gonzalo pg
Hola..conozco al Sirena..de astilleros caravela. El seu propietari, en Ramon Vallejo va ser qui va fer auqests documentals o series que en parleu..molt guapos per cert. En Ramon ja no hi es amb nosaltres però el seu barco si. Ara l´estem reparant i tornant-lo a la vida després de uns quants anys oblidat al Port Balis. Per sort a trobat un nou amo. El seu refit ja ha començat, va para largo...
Crec que en Ramon els tenia grabats, veles al vent. Intentaré aconseguir-los, a mi m´agradaria tornar-los a veure...
bravo pel Sirena..esperem que tornis aviat a navegar pel Mediterrrani
|
Hola Gonzalo, moltes gràcies per fer-nos saber com esta el Sirena. A veure si trobes els DVD's, t'ho agrairíem.
Hago la traducción para los cofrades castellanoparlantes;
Su propietario, Ramón Vallejo fué quien hizo estos documentales o series de las que habláis... muy buenos por cierto. Ramón ya no está con nosotros pero su barco si. Ahora lo estamos reparando y devolviéndole la vida después de varios años olvidado en el Port Balis. Por suerte ha encontrado un nuevo dueño. Su refit ya ha comenzado, va para largo ...
Creo que Ramón los tenía grabados
[los DVD's], velas al viento. Intentaré conseguirlos, a mí me gustaría volverlos a ver...bravo por el Sirena... esperamos que vuelvas pronto a navegar por el Mediterrráneo.
Iván