Ver mensaje
Antiguo 05-12-2013, 10:03
KRILIN KRILIN esta desconectado
Pirata pata palo

Agradecimientos que ha otorgado: 95
Recibió 75 Agradecimientos en 41 Mensajes
Predeterminado Re: FCV - malos augurios para el 2014 y el futuro !!

Cita:
Originalmente publicado por Tupac A. Ver mensaje
Kirlin, no es pas aixi.

Mentre aqui es parla de les gestions entre socis, clubs, federacions, etc., hi ha una altra linea de posts en que es planteja la possibilitat de fer regates sense demanar llicencia, d'assegurances, etc. Jo mateix ho defensava aquesta possibilitat si la FCV no feia cas de res. Pero aixo no te cap sentit per dos motius:
1. Llegeix-te el meu post d'abans. Els clubs han d'imposar com a requisit la llicencia federativa per a tots els participants. Si no ho fan, poden rebre multes de fins a 6.000 Euros, suspensions, clausures, inhabilitacions, etc.
2. A mes a mes, d'altra banda, hi ha el que diu l'Atnem. Quants clubs s'han mullat de debo davant la FCV? I si gairebe cap no ha fet ni aixo, quin sentit te parlar aqui de fer regates sense llicencia? Cap. Primer, perque les coses tenen un ordre, i no te sentit plantejar la rebelio sense haver mirat de plantejar els problemes, parlar-los, i arreclar les coses per les bones. I, segon, perque al final es trobaria sol el valent/coherent que plantes cara fent les regates en RI i sense llicencia, i els que que nomes xerren pero despres s'amaguen acabarien fent les seves regates amb federats i en ORC.

Per tant, proposo que deixem de parlar de llicencies, assegurances, etc. i que el fil segueixi exclusivament sobre l'unic que te sentit per a evitar el canvi de rating: les gestions per a fer saber a la FCV la disconformitat de la gran majoria dels clubs. (I com que jo d'aquest tema no tinc res a aportar, em retiro d'aquest fil).

Si que es así.
Desde el principio, lo que se ha valorado es la imposición por parte de las federaciones de un modelo de rating sin ningún tipo de negociación.
Creo que os estais engañando si pensais que solamente corriendo 4 regatas en RI "oficiales" (habría q ver lo que es una regata oficial) el año proximo se va a parar el inexorable paso a ORC. Si realmente se quiere hacer reaccionar a las federaciones es con lo que reacciona todo el mundo en este pais LA PELA, y todo lo demas es mear contra el viento.
Hay suficientes lagunas en el tema federativo como para que se pueda, no lo digo yo lo dicen letrados, pelear contra el monopolio de las licencias.
Existen paises muy cercanos en que ese tema se lleva de otra manera y con resultados muy claros.
El que piense que con no sacar el rating este año va a conseguir algo......, es que no esta muy acostumbrado a negociar o tiene otros intereses.
Insisto creo quel quid esta en las maneras y no si un rating es mejor que otro

Salut
2 Cofrades agradecieron a KRILIN este mensaje:
Gida-Jor (05-12-2013), Jota (05-12-2013)