Ver mensaje
Antiguo 19-08-2014, 08:33
astrolabio68 astrolabio68 esta desconectado
Hermano de la costa

Agradecimientos que ha otorgado: 2,322
Recibió 1,077 Agradecimientos en 571 Mensajes
Predeterminado Re: Negra Memòria (bookcrossing libro en catalàn)

Cita:
Originalmente publicado por capitan garfio Ver mensaje
Ja he acabat el llibre.
es genial com les dues histories van convergent i també com feia Mozart amb algunes de les seves partitures com les notes van creixent i creixent i sembla que no s acabará mai pro cada vegade el climax es mes alt....en el llibre l historia va creixent i cada vegada l espiral de misteri es mes tancada a la vegada que vas entreveient certes conexions,certes analogies i a mes a mes com la dança dels set vels ...que et fa sospitar el que veurás quan caigui el proper...pro només es una sospita excitant a la vegada.
el tram final enceta el que sembla una tercera historia que al final es fon amb les altres...
Com vaig dir....mùsica feta amb paraules....digne de Mozart
Hola Capitán Garfio

Estaba de vacances i no vaig veure el teu missatge. M'alegra molt que t'hagi agradat 'El Secret de la Germandat'! Com que l'autora no es guanya la vida amb els llibres, son comentaris com el teu els que li donen forces per seguir escribint
Gràcies!

Per qui no ho sàpiga, ' El Secret de la Germandat' és una novel.la d'intriga monàstica de Mireia Vancells, la mateixa autora de 'Negra Memoria'. Està en descàrrega gratuita a la web de boobok, on també es poden comprar exemplars en paper, que s'imprimeixen sota comanda.

Citar y responder