Ver mensaje
Antiguo 09-09-2014, 23:42
duendes4 duendes4 esta desconectado
Corsario

Agradecimientos que ha otorgado: 3,540
Recibió 1,377 Agradecimientos en 681 Mensajes
Predeterminado Re: Entradas gratis salón nautico bcn 2014

Cita:
Originalmente publicado por Geronimo Ver mensaje
Escolto emissores en castellà. Ensenyo els meus alumnes la cançó "Aquestes són les matinetes" (1)que no té cap significat polític. Si aquí algú interpreta com una provocació el fet que algú escrigui en una altra llengua té una solució fàcil: no ho llegeixis. El primer missatge té 27 agraïments. És significatiu de l'ambient de coordialitat de la taberna. I no incompleix cap norma. Res de til·les, cervesa i rom per a tothom.

(1)Encara que l'ensenyo en castellà (i ja és quasi la cançó oficial dels aniversaris) m'ha fet gràcia, traduir el títol com ha fet el "cofrade" Rebellin amb el títol de "Los Segadores"
Totalment d'acord! Cada escu parla el que vol.. Jo soc de familia andalusa i no em molesta que el fil estigui en català per que es un oferiment gratuït a un acte que es fa a Barcelona.. En altes parts d'Espanya he vist els actes amb la seva llengua i si no he entés, com el cas de l'Euskera, he preguntat i la gent amablament m'ha traduït.. I si no es pot fer servir qualsevol traductor del la web..
Unes rondes de rom a la teva salut!!

Cita:
Originalmente publicado por Oche Ver mensaje
Bueno esto es la ostia ya me canse, si ustedes hablais en catalan os contesto en andaluz de mi pueblo eso si, yo si os lo voy a traducir.

Muy bueno!! Si oyeras a cualquier pagès del Pirineo hablando ni yo lo entiendo.. Eso si que es catalán cerrao..
Respecto al video.. Amos, que entiendo a toda mi familia de Sevilla y a mi tío que lleva más de 35 años en Barcelona cuando se pone a hablar por teléfono le tengo que decir.. respira!! Para un momento que no me entero.. del acento que tiene todavía el joio!!

Unas birras para relajar el tema del idioma.. Que yo tengo claro que cuanto más sepa mejor..

Podemos juzgar el corazon de una persona por la forma en que trata a los animales. Immanuel Kant.