Ver mensaje
Antiguo 07-02-2018, 01:17
Capità Drake Capità Drake esta desconectado
Capitán pirata

Agradecimientos que ha otorgado: 76
Recibió 94 Agradecimientos en 50 Mensajes
Predeterminado Re: Associació de Regatistes d'Altura del Mediterrani.

Ja us vaig donar les meves felicitacions en un altra fil, pero ho repeteixo en aquest. Us dessitjo el millor, molta sort, i que us mantingueu units i defugint dels protagonismes i personalismes, que son sempre el corcó que fa que moltes bones iniciatives d'aquestes acabin malaguanyades.
Per la meva part, una mesura que us suggereixo es pressionar als clubs per a que obrin una escletxa a la participació sense haver de passar per la caixa dels ratings: que el que vulgui millorar les seves posicions en la classificacio, que es gasti tot el que vulgui en ratings mesurats, pero que els que tant ens fa, i que d'una regata nomes volem passar l'estona, poguem inscriure-ns amb un rating estimat assignat per la propia organització.
Es a dir, com gairebé sempre, que els clubs copiin en les seves regates les ideies de Panxut. Sense renunciar a la competitivitat, pero obrint la porta als no-competitius.
El resultat seria com en les maratons i altres grans curses, que al davant hi ha uns atletes d'elit, seguits dels grans aficionats, i al darrera els que corren per passar-s'ho be, prenent-s'ho tot com un esdeveniment merament festiu, pero que també contribueixen a fer gran la cursa.
Citar y responder
5 Cofrades agradecieron a Capità Drake este mensaje:
ANTARTIC (07-02-2018), cabadias (14-02-2018), Gida-Jor (07-02-2018), jesblau (07-02-2018), phoenix (07-02-2018)