|
VHF: Canal 77 |
#1
|
||||
|
||||
Uso de las boyas de Cabrera
Y digo yo, ¿Es lo mismo navegar con un barco alquilado , que hacerlo con uno propio?
Supongo que os preguntareis el motivo de la pregunta. Pues es que he ido a reservar una boya en la isla de Cabrera y para uso privado no hay disponibles en la fecha que necesito, pero para charter si que hay. Por lo que si quiero ir a Cabrera, me tengo que alquilar un barco, si no, con el mío no me dejan. En resumen, que te compras un barco, pagas amarre, mantenimiento, seguros, ITB, impuestos y un largo etc. y resulta que no vale para nada. Resulta que a la hora de disfrutar de la mar hay preferencias, ya es lo último que podía pasar. Yo no digo que se tenga de putear a los que chartean, pero al menos ser todos iguales, ¿no? Estoy indignao, de todas maneras invito a unas rondas para olvidar. Un saludo a todos
__________________
"No corras que es peor" Mi Madre. |
#2
|
||||
|
||||
Re: Uso de las boyas de Cabrera
Suscribo todo lo que escribes, yo también me he encontrado en la misma situación.
Mas para olvidar.
__________________
MMSI-224074940 |
#3
|
||||
|
||||
Re: Uso de las boyas de Cabrera
Esto es lo que yo he sabido encontrar:
http://www.caib.es/sacmicrofront/arc...79394&id=79394 2.3.3.2. Ancoratge 1.- S’estableix un màxim de cinquanta permisos per dia per ancorar en el port de Cabrera. El període màxim d’autorització oscil·larà, com a norma general, d’un a set dies, en funció del nombre de sol·licituds i de la disponibilitat de punts d’ancoratge. La Direcció del parc estarà facultada per resoldre en cada moment segons aquests criteris i en funció de l’època de l’any. 2.- Ocasionalment, es podrà permetre l’abarloament a embarcacions amarrades a una boia, sempre que les condicions meteorològiques no posin en perill la integritat dels amarradors, sota la responsabilitat dels armadors i patrons i únicament durant el dia. En aquests casos la suma de les eslores de les embarcacions no podrà ser superior a l’eslora recomanada per a cada tipus d’amarrador o boia, és a dir: 12 metres per a les boies blanques; 15 metres, per a les grogues; 20 metres, per a les taronges. S’exclouen d’aquesta possibilitat les boies vermelles. 3.- La sol·licitud per ancorar s’emplenarà amb el full de sol·licitud corresponent, que facilitarà el parc, a través de fax, o per qualsevol altre mitjà que s’habiliti, en el qual constaran les mateixes dades requerides per als permisos de navegació, a més de la data sol·licitada per ancorar. 4.- Les embarcacions autoritzades hauran de confirmar a la custòdia del parc la reserva el mateix dia de l’arribada, abans de les 17.00 hores. En cas de no fer-ho, l’Administració del parc podrà disposar-ne i autoritzar una altra embarcació. En aquells casos que per segona vegada no es comuniqui a l’Administració del parc nacional l’anul·lació del permís (excepte per motius degudament justificats), no es concedirà permís d’ancoratge en els dos mesos naturals següents a la data d’expedició del darrer permís concedit i no aprofitat. 5.- Només es podrà pernoctar a la zona d’ús especial del port de Cabrera. Amb aquesta finalitat s’han habilitat cinquanta boies d’amarrada. 6.- Les sol·licituds s’hauran de cursar amb un període màxim d’antelació de vint dies i un mínim de dos. 7.- Per motius excepcionals, com ara la investigació, la seguretat o d’altres degudament justificats, l’òrgan gestor podrà acordar a proposta del director del parc la concessió d’autoritzacions especials o restriccions d’ús fora dels prevists en els punts anteriors. 8.- En aquells casos en què la demanda de boies per a l’ancoratge superi l’oferta existent, s’estableix una quota màxima de vint embarcacions xàrter i trenta embarcacions privades. En cas de sobrar en algun dels dos grups podran revertir en l’altre. 9.- En el cas d’embarcacions xàrter (de lloguer), l’empresa propietària de l’embarcació serà responsable subsidiària de qualsevol infracció administrativa que el patró o qualsevol persona embarcada en l’esmentada embarcació pugui cometre. 10.- No es permetrà la pernoctació d’embarcacions amb wàter sense tanc intermedi. 11.- L’Administració podrà establir una contraprestació econòmica pel servei prestat en els termes que administrativament es determinin.
__________________
------------------------------------------------ Es món és rodó WEB/BLOG ------------------------------------------------ |
#4
|
||||
|
||||
Re: Uso de las boyas de Cabrera
Lo que no aclara es en que momento se ponen a disposición de la embarcaciones particulares las plazas sobrantes de charter.
Creo que la norma se puso porqué las empresas de charter abusaban y reservaban todas las boyas disponibles para después ofrecerlo a los clientes. Sorprende también que para abarloar barcos sumen esloras en lugar de desplazamientos Mundo Redondo
__________________
------------------------------------------------ Es món és rodó WEB/BLOG ------------------------------------------------ |
Ver todos los foros en uno |
|
|