![]() |
|
|
|
| VHF: Canal 77 |    | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Degut a la ruca insistència d’uns pocs que es neguen a dir les coses pel seu nom, i tal i com he anunciat, començo a expressar-me en el idioma que més em convé. Lamento que tot hagi estat fruit d’una polèmica, però com va dir el comissari polític de Cristòfol Colom: “Hasta aquí podiamos llegar”(*).
Per això, en tant que les diferents llistes de Windi no siguin rectificades i recullin de forma adient la terminologia actual, tal com li vinc suggerint, continuaré en català i a qui li calgui un diccionari el trobarà a http://traductor.gencat.cat/jsp/go2text.jsp?locale=ca (*) òbviament es va equivocar Soc conscient que la meva signatura queda en el idioma comú. Espero que en un breu lapsus de temps s'arreglin les coses, sinó la traduiré, cosa que no crec que em resulti complicada.
Siempre llevo un fino sedal, con un anzuelo y un señuelo en el bolsillo, para cuando llegue mi hora, y me halle navegando, con Caronte hacia el otro lado del río, aprovechar para hacer curri; pues no hay duda que daré mejor impresión, de presentarse ante el portero con unos buenos peces recién pescados como ofrenda. |
|
|