![]() |
|
|
|
| VHF: Canal 77 |    | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
MARE, SI FOS MARINER
Mare, si fos mariner, mariner de bona traça, me n’iria mar endins tot sol amb la meva barca; el vent fóra un crit de goig, la vela, coloma blanca, el cor, d’un blau com d’encís i els ulls, d’un verd d’esperança. Mare, si fos mariner, mariner de bona traça, me n’iria mar endins tot sol amb la meva barca; Us faria adéu al port, Un adéu ple d’enyorança, entre l’escàlem i el pit me’n duria el goig de l’aire, la verdor fina dels pins, la llum de les vinyes clares... Miquel Martí i Pol
Siempre llevo un fino sedal, con un anzuelo y un señuelo en el bolsillo, para cuando llegue mi hora, y me halle navegando, con Caronte hacia el otro lado del río, aprovechar para hacer curri; pues no hay duda que daré mejor impresión, de presentarse ante el portero con unos buenos peces recién pescados como ofrenda. |
|
|
||||
|
||||
|
Madre, si yo fuera marinero
Madre si yo fuera marinero, marinero con buena maña, me iría mar adentro solo con mi barca; el viento sería un grito de alegría, la vela, paloma blanca, el corazón, de un azul de hechizo y los ojos, de verde esperanza. Madre si yo fuera marinero, marinero con buena maña, me iría mar adentro solo con mi barca; Os despediría en el puerto, un adios lleno de añoranza, entre el escálamo y el pecho me llevaria el gozo del aire, la verdor fina de los pinos, la luz de las viñas claras... Miquel Martí Pol
Siempre llevo un fino sedal, con un anzuelo y un señuelo en el bolsillo, para cuando llegue mi hora, y me halle navegando, con Caronte hacia el otro lado del río, aprovechar para hacer curri; pues no hay duda que daré mejor impresión, de presentarse ante el portero con unos buenos peces recién pescados como ofrenda. Editado por pim en 03-03-2007 a las 00:46. Razón: error de tecleo |
|
|
||||
|
||||
|
Supongo que sabes que esta hermosa obra de Miquel Martí Pol se ha convertido en una habanera. Esta es la adaptación.
Mare, si fos mariner Mare, si fos mariner, mariner de bona traça me n’iria mar endins, tot sol amb la meva barca; el vent, fora un crit de goig, la vela, coloma blanca i el cor d’un blau com d’encís i els ulls d’un verd esperança. Mare, si fos mariner, mariner de bona traça me n’iria mar endins, tot sol amb la meva barca; us faria adéu al port, un adéu ple d’enyorança, entre l’escalem i el pit, m’enduria el goig de l’aire, la verdor fina dels pins la llum de les vinyes clares. Mare, si fos mariner, tot sol amb la meva barca, iria a cercar l’amor, per ports i cales llunyanes. Gallardet a dalt del pal perquè encaminés la passa i l’olor de fonoll marí entre el meu pit i l’escalem. Mare, si fos mariner, tot sol amb la meva barca iria a cercar l’amor, per mars de somni i rondalla. L’amor seria molt lluny si en caldrien de jornades de nit guaitaria el cel de dies la mar tan blava, veuria passar vaixells vinguts de terres estranyes. Mare, si fos mariner, mariner de bona traça me n’iria mar endins, tot sol amb la meva barca. Tot sol amb la meva barca, Mare, si fos mariner. Miquel Martí Pol – J. Bastons Editado por Atlántida en 03-03-2007 a las 00:46. |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Hombre .......................... es de mi pueblo !!!!!!!!!!!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
yo me se la de:
...baixant la Font del Gat.. una noya i un soldat... ![]()
|
||||
|
||||
|
Cita:
Blanca |
|
|
||||
|
||||