![]() |
|
|
|
| VHF: Canal 77 |    | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Cita:
em permetria afegir biodraminas i recordar a qui calgui el fet de si prenen alguna medicacio de manera fixa o eventual, que en portin. ( hi ha gent que prent alguns medicaments de manera esporadica perque sense tenir un problema fix si tenen tendrencia a patir de vegadas algunas dolencias com pot ser un mal de queixal, per infeccions de orina, per mal de ronyo, etc etc) Tambe es important pensar en articles de higiene personal i no oblidar unas xanclas per la dutxa. I ja possat com a opinio personal et recomanaria començar las guardias mes tard ja que normalment ningu s'adorm a las 22:00 i fer las de dos horas i mitja en lloc de tres. aixo et permet fer 0:00 a 02:30 / 2:30 a 05:00 / 05:00 a 07:30 i 07:30 a 10:00 cal dir que aixo de las guardias cada persona et dira una cosa diferent, no vull dir que la manera bona sigui la meva, pero jo ho faria aixi. Salutacions, i que vagi molt be.
| Herramientas | |
| Estilo | |
|
|