![]() |
|
|
|
| VHF: Canal 77 |    | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hola,
Le he escrito un Mail a la tripu (hay novatos totales) entre los 4. Yo no me cuento por eso de dar confianza ![]() Lo siento esta en catalán, pero si hay alguien que vea que falta algo importante porfa que lo diga y si le sirve a alguno pues mejor: * Recorregut: ·******** Sortida: Port Ginesta (Castelldefels) ·******** Arribada: Sant Antoni de Portmany (Eivissa) –140 milles nàutiques – Uns 250 quilòmetres. ·******** Tornada: sense regata, tornar a Castelldefels * Dates: ·******** Dia 4 d’abril: fer la compra i carregar-la al barco, últimes compres, carregar electricitat, aigua, gas-oil, gas... à algú em podrà ajudar? ·******** Dia 5 d’abril quedem al port sobre les 8:00. A les 9 ja hem d’estar sortint. ·******** Sortida el dia 5 d’abril, dijous de Setmana Santa a les 10:00 ·******** Arribada esperem que durant el dia 6. ·******** Dia 7 (qui vulgui) podríem llogar un cotxe per visitar Eivissa. ·******** Dia 7 per la nit hi ha entrega de premis i festa. ·******** Sortim d’Eivissa diumenge per arribar dilluns següent. * Maleta: ·******** Sac de dormir ·******** Llanterna o frontal millor ·******** Guants (tipus bici o peses si en teniu) ·******** Bambes de sola blanca o nàutiques ·******** Roba d’aigua (jaqueta i pantaló impermeables -o d’esquí- i botes d’aigua – jo m’he agafat uns descansos tipus crocks al decatlon molt baratos) ·******** Abric: guants, gorro… ·******** Per la nit en un barco fa molt molt fred: roba tèrmica, polars, mitjons d’esquí, etc per fer tàctica cebolla ·******** Roba normal ·******** Ulleres de sol, gorra, crema solar ·******** Maleta no rígida (per poder-la guardar doblegada) ·******** Podeu portar algo de música en CD (no MP3) ·******** Temes específics 1.*** Marta: càmera!!!! Volem un reportatge professional de la regata i travessa! (la festa no cal que la gravis – millor evitem potencials xantatges jeje) 2.*** Roger: alguna delicatessen de la botiga *;-) * Guàrdies: ·******** Pel dia lliures, si algú té són que dormi o descansi. ·******** Per la nit farem guàrdies de 2 (Marta i Jo; Roger i Oriol) Un grup de 10-1 i de 4-7 i l’altre de 1-4 i de 7-10. Probablement sigui més fàcil el primer torn. A la tornada els grups s’intercanvien les guàrdies. ·******** Obligatori per la nit: arnés i lligat * Dinars mentre naveguem: ·******** Lo més fàcil són pots preparats o menjar que només s’hagi d’escalfar en una olla o es pugui menjar fred (p.ex. truita de patates) i portar bocates per si no ve de gust cuinar si hi ha mala mar. ·******** Més que grans menjars és important anar picant algo tota l’estona: galetes, patates, fruits secs, xocolata, fruita... ![]() |
|
|